Quackerland

18:26

Aneb porodní bolesti na youtube


Mám ráda když věci mají určitý pořádek. A tento pořádek se snažím vnést i na svůj blog. V praxi to vypadá tak, že při psaní recenze jedu stylem trailer, můj názor, moje vlastní fotka a hodnocení. Rutina, která mi naprosto vyhovuje. A pak se stane něco, co vám tu vaší milovanou rutinu rozboří. V mém případě to byl chybějící trailer. Co dělat??? Mám psát o knize a ten zatracený trailer vynechat?? Ale ne, to se spíš otevřou nebesa, než psát o knize bez traileru. Zoufale hledám na youtube a postupně slevuju ze svých požadavků. "Dobře v češtině není, tak ho najdu v angličtině, to nebude problém". A on to problém je. Nikde ale vůbec nikde není. Piju už asi čtvrté kafe, zoufale se potím a uvažuju jak to udělat. A pak dostanete ten "skvělý" nápad. "No tak holka máš youtube tak prostě jeden vyrobíš na tom nic není. S novým elánem otevřu Google a suveréně vypisuju."Jak udělat video". Google na mě vychrlí milion pět možných odkazů. Postupným pročítáním různých článků přicházím na to, že potřebuju program. Aha, ale jaký zvolit??? Znovu tedy nastupuje do akce agent Google a já vypisuju jaký program použít při tvorbě videa, v závorce upřesňuju typ pc, kdyby mě náhodou Google nepochopil. Což bych se ani nedivila, protože já sama o své otázce značně pochybuju. Po 3 hodinách mám program, který byl mimochodem hned od začátku součástí počítače. Kliknu na ikonku a otevře se Říše divů. Takových možností na co kliknout jsem dlouho neviděla. Znechuceně program zavřu a jdu si uvařit další kafe. Je 10 hodin večer a mně začíná nová směna na youtube. Do vyhledávače zadávám: "how make video in imovie". Vyjede mi dalších pět milionu odkazů. Se zoufalství koukám na ty barevný ikonky a nevím s kterou začít. Rezignovaně tedy klikám, podle pořadí, jak mi vyjela. Po půl hodině stravené sledovaním videí, upravuju svoje požadavky ve vyhledávači. "How EASY make video in imovie". Moc jsem si tedy nepomohla, nicméně ikonky se mi seřadily v trochu jiném sledu. S nadšením znovu klikám a sleduju 10letého smrada, jak zběsile kliká všude možně a k mému překvapení to video fakt vytvořil. Otevřu tedy znovu svůj program a snažím se jet podle jeho návodu. Ztroskotávám asi po 20 sekundách a pokorně vracím video znovu na začátek. A dáme si tu jízdu jestě jednou. 5 sekund běží video, pausnu, youtube hodím na lištu, otevřu svůj program a snažím se zopakovat všechny ty úkony a kliky co provedlo to smrádě. A víte co??? Po 4 dnech jsem zvládla nahrát minutové video na youtube. Takový ten pocit když vaše dítě udělá první krůček nebo mu vyroste první zub a vy jste hrdá matka(dobře nechávám se unášet), většina z vás je mladá pro ten pocit, ale jednou pochopíte :D  

Tak tady je dítě moje z potu stvořené: 







PS Je sice první, ale ne poslední. V trailerech hodlám pokračovat a věřím, že výroba se bude zkracovat. :D V hlavě mám i nápad na recenze, jen musím dopilovat detaily jaký formát zvolit. Přece jen zatím jsem neviděla formát videa, který by se mi libil a moje představa je trochu jiná. Já sama bych si před kameru nesedla a ani nehodlám, to přenechám zkušenějším a ráda některé z vás sleduju. 


Jak jste na tom vy a youtube??? Sledujete některé kanály??? 

You Might Also Like

0 komentářů

Počet zobrazení stránky