Mesiáš - Boris Starling

19:01

Skutečně je to tak dobrý thriller??? 


Trailer: 

Bohužel trailer nemám. Mesiáš byl napsaný v době, kdy internet bylo nejspíš sprosté slovo. 


Jak to vidím já:

Knihu vydalo nakladatelství Domino a má 472 stran.
Znáte ten pocit, kdy přečtete pár listů z knížky a překvapeně se ptáte: "Kde jsi byla tak dlouho??? Prosím neodcházej a zůstaň se mnou navždycky". Ano tak to byl přesně případ s Mesiášem. Propadla jsem mu od prvních stránek, nechte mě číst, drbejte mě na zádech a já zažiju Nirvanu.
Kniha je poctivý thriller, se vším co má mít. Proč sakra na sobě nemá tu blyštivou nálepku bestseller??? Halooo tohle je thriller jak má být. Ne ty moderní Dívky ve vlaku a Zmizelé. 
Sériový vrah na jedné straně a detektiv na straně druhé. Vrah nezanechává žádné stopy, zdá se že oběti nic nespojuje. detektiv tápe a vrah vesele zabíjí další a další. Jeho poznávacím znamením jsou vyříznuté jazyky obětí a stříbrná lžička. Musím říct, že krev se valí skrz knížku, těla zohavena a nebude to opravdu nic pro slabé povahy. Autor skvěle vykreslil postavy v knize, detektiv s temnou minulostí, která ovlivnila jeho život a kvůli které zvolil práci u policie. Je pravda, že jsem odhadla vraha, i když jsem do poslední minuty doufala, že to není on a zároveń si přála abych měla pravdu. Napínavý až do konce s překvapivým závěrem, pro ty co neodhadnou kdo je vrah. Jedinou výtku bych měla, a to k dlouhým pasažím z bible. Ano, museli tam být k pochopení příběhu a vraha, nicméně jsem jim stejně nerozumněla a trpělivě čekala až to detektiv vysvětlí ve 4 větách svojím stejně blbým kolegům jako jsem já. Podle knihy byl natočený i seriál, ale ten si ráda nechám ujít, protože by mě naštvali, kdyby to zmršili. 




Duck chart:


Jasných 5 z 5 



You Might Also Like

2 komentářů

  1. Přimlouvám se za nepsaní kurzívou, strašně blbě se to čte. A facelift je parádní!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozkaz :D zatím jsem upravila jen blog, a to ne uplně. Na články jsem se ještě nedostala :D

      Vymazat

Počet zobrazení stránky