Quacker on trip - Bábovky

21:07

Cestuju a cestuju a ještě jednou cestuju 


Nevím jestli jste zaznamenali můj projekt. Pokud jste mě minule ignorovali, tak vám to uteklo. Jasný, jasný jsem hodná a kdo neví tady je odkaz, klikne, a bude vědět o čem to tu zoufale melu Quacker on trip 

Jak jsem se zmínila zapojilo se asi 30 lidí. Ok uděláte seznam, zabalíte Quackera a pošlete. Naivně si myslíte, že Quacker si bude žít svým vlastním životem a občas na něj dohlídnete. Ono by to možná i fungovalo, kdyby v seznamu nebyly samý ženský. Takže ty co byly na konci seznamu se začaly ozývat, proč nejsou na začátku, bude to trvat než na ně přijde řada a bla bla bla. V tu chvíli si Quacker přeje být pštros a zahrabat hlavu do písku. Ale Quacker není pštros, vyspí se na to, a přijde se "skvělým" nápadem. Dají se do oběhu další knížky. A tak se stalo, že Quacker ze dne na den dostal nevlastní sourozence a ty se rozutekli po celé republice. Sourozenci jsou Bábovky a Kafka na pobřeží. Pane Bože další pták, to bude jízda. Komplikuje mi to od začátku, kdy od něho nemám zprávy. Takže na jeho zápisky si musíme počkat. Doufám, že mu ženy nepocuchaly zatím peří. Ale máme zprávy od Bábovek. 

Bábovky vycestovaly ze Šumperka směr Nový Jičín. Přiznávám, já knihu nečetla ale rychlost jakou zmizely z Jičína byla závratná. Takže buď je kniha tak dobrá nebo tak špatná. Stížnosti zatím nejsou, berem první možnost. Z Jičína vyrazily směr Plzeň. A odtud máme první podrobnější hlášení. 

Zápisky z deníku Quackera Bábovky 


Dorazil jsem do Plzně. no dorazil, pošťačka mě odmítla nechat ve schránce asi že by mě ukradli. Má pravdu žena. Přece jen jsem důležitá návštěva, červený koberec bych měl mít. Ne plechovou schránku na uvítanou. Tak si mě nová panička vyzvedla na poště. Vypadá že je milá. Nevím jestli byla víc nadšená z dárku nebo ze mně. Ale já jsem tu host a dárek jí zůstane doma. Ještě že jsem si na té poště odpočinul, jen co si mě vyzvedla jeli jsme do Prahy. Chápete to??? Člověk je unavenej, teda pardon, Quacker je unavenej a oni mě táhnou takovou dálku. Stejně jsem prd viděl, celou cestu jsem dřepěl v kabelce. Vlastně ať nekecám, vytáhli mě v metru. Že prý budou číst. Nová panička čte rychle, ale měla sebou manžela co chtěl číst taky a ten čte fakt pomalu. Až mě z toho dlouhého sezení bolela křídla. A to prý má počkat s přeposláním než to dočte. To jsi upadl hochu ne??? Nehodlám s vámi strávit nejlepší roky. Nejsi na seznamu tak nic nebude!!! Kdybych věděl, že do Prahy jedou na Haberu tak radši sedím na poště a pomáhám jim olizovat známky. Před vstupem do Arény musela panička ukázat kabelku a tam jsem seděl já. No koukali divně, asi že jsem neměl lístek, nicméně po důkladném proklepání peří mě pustili s nima dovnitř. Příští zastávka je Ostrava, jsem zvědaví jestli si konečně odpočinu. Taková masáž by nebyla špatná. 

Tak zatím quackity quack a ozvu se příště 



You Might Also Like

0 komentářů

Počet zobrazení stránky