Quackerland

17:58

Co je Quackerland???


Rozhodla jsem se založit tag Quackerland. A o čem to je??? V podstatě se zde budou nacházet, doufám, " zábavné tagy", stejně jako jsou v parku na jednom místě různé atrakce. Trošku si tu oddechneme mezi náročnými recenzemi a nabereme dech na další knihy. 


Nesuď knihu podle obalu aneb cover tag


Všichni známe toto přísloví a kdo se jím řídí??? Já tedy určitě ne. Miluju obálky knih a většinu knih si koupím, protože jsou prostě krásný.  Když už mě nebudou bavit tak ať aspoň hezky vypadají. 
Je to jednoduché, vybrala jsem namátkou pár knih, zpracovala dítě, atˇ na ně mrkne a pokusí se na základě obálky odhadnout, o čem kniha je.  Přesvědčit znuděného pubertˇáka, aby asistoval své nebohé matce, nebylo snadné. Ano, nerada přiznávám, ale moje dítě není po mně. Je to nerd, neuznávající sociální sítě a celou společnost, vrcholem jeho čtení jsou html kody při programování anebo komiksy. Výraz jeho tváře mi jasně říká, co si o mém nápadu myslí, žvýkající, se sluchátky v uších mi dává najevo, pokud sebou nepohnu, bude otráven na nejvyšší míru a nebezpečný nejen sobě ale hlavně svému okolí.  Jdeme radši na to. 



1. Stalker - Lars Kepler






Žena je prostřednictvím internetu šikanována (ano chlapec si všiml zapnutého počítače v pozadí) a šikana z cyber prostředí se přenesla i do reálného života. Zde šikana a sledování pokračuje (aha název stalker hodně napověděl ), s pomocí policie se podaří utočníky chytit a nikdo nezemře( máme tu happy end ). Kniha má ukázat, jak jsou sociální sítě nebezpečné, trapné a opruz. Hlavní hrdinka prodá počítač a začne se věnovat zahradničení (jasný, vidí květináč v popředí) 




2. Ready Player One - Ernest Cline




Kniha pojednává o vývojáři her, který se jednoho rána vzbudí uvnitř počítače, jediná cesta jak se dostat ven je zdolat všechny levely.  Po každém uspěšně zdolaném levelu je teleportován do jiné hry a jeho ukolem je projít všechny levely bez ztráty vlastního života. Cílem hry je získat zlatý klíč a odemknout jím realitu (V podstatě tady zas tak vedle není, obálka knihy je značně vymluvná, ale stejně si myslím, že ho hodně ovlivnil film Pixely) 



3 Mo Hayder - Panenka



Tahle kniha patří do žánru hororu. Při halloweenské noci, jeden z domu, je ozdoben sklenicemi s hlavou panenky uvnitř. Pokud některé dítě zazvoní na dveře, laskavá žena ho naláká na koledu a uvnitř domu ho zabije. Hlavu dá do sklenice a další rok s ním ozdobí dům. Toto se děje jen  jeden den v roce. Nikdy nebude dopadena, takže pokud na Halloween uvidis dům, ozdobený sklenicemi, neklepej a utíkej (aaaa tohle se mi fakt líbí ... sice je hoch uplně vedle, ale kreativitu mu upřít nemůžu )


Dejte mi vědět jestli soudíte knihu podle obalu popř o jaké tagy byste měli zájem :)

Quackity Quack ahoj 





You Might Also Like

1 komentářů

Počet zobrazení stránky