Advent s Quackerem - Soutěž

11:46

Krásnou první adventní neděli.

Blíží se Vánoce a já jsem přemýšlela, jak udělat radost vám, kdo mě sledujete. Z poslední soutěže vím, že uspokojit vás všechny je nemožné. Soutěž ohlášená na facebooku se nebude líbit těm, kteří facebook nemají. To samé s instagramem. Rozhodla jsem se tedy vyhlásit adventní soutěž a vy sami si můžete zvolit, která je pro vás, podle toho, kde mě sledujete. Jestli se vám  Quacker tak líbí a sledujete mě všude, pak se klidně můžete zúčastnit ve všech týdnech :D 

Co se dělá každou adventní neděli? Ano správně, zapalují se svíčky. A každou neděli pomyslně zapálíme jednu knihomolskou. Adventní neděle bude ve znamení jedné knihomolské svíčky, speciálně vyrobené pro tuto soutěž. 

Dnešní svíčka má název "Fantastic Beasts". Všichni jsme zaznamenali, že "Fantastická zvířata" jsou teď všude. Množí se recenze na film i knihu a i já patřím mezi fanoušky. 





Soutěž startuje dnešním dnem a ukončení bude 3. prosince. V neděli zapálím další svíčku a vyhlásím výherce svíčky "Fantastic Beats", kterého vybere generátor.

A co pro to musíte udělat? První svíčkou chci udělat radost čtenářům mého blogu, takže pokud jsi čtenář, tento týden je pro tebe. 

1. Být odběratelem blogu a mít doručovací adresu v České republice.

2. Napiš mi do komentářů jakou svíčku, inspirovanou knihou, by jsi rád viděl. Třeba se i já díky vašim komentářům nechám inspirovat. 

3. Tvůj email, abych tě v případě výhry mohla kontaktovat. 

A to je vše. :)







Doufám, že máte krásný víkend a užijete si první adventní neděli. Díky moc všem za podporu, jste nejlepší xxx 





You Might Also Like

41 komentářů

  1. 1. Ctenar jsem:)
    2. Ráda bych nevo ke Voru trnů a růží či Twilight.. I mýdla apod.(videla jsem fotky jedne cizinky na insta, bylo to krasne..)
    3. adriena.h(zavinac).cz

    OdpovědětVymazat
  2. 1. Jistěže, jak jinak?
    2. Tisíc a jedna noc
    3. ten máš ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. 1. Ano
    2. Květy z půdy
    3. renataskutova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. 1. Ano
    2. Sběratel kostí, Dracula
    3. sevcikova84@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. 1. Jsem, mám :)
    2. Jakožto nadšence do Kostičasu by mě potěšila svíčka inspirovaná právě Bone Season sérií :) Přiznávám, nemám nejmenší představu, jak by taková Kostičasná svíčka mohla vonět, ale třeba tě něco napadne. Nebo by se mi taky líbila svíčka podle Pomsty a rozbřesku :)
    3. lovkyne.pribehu@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. 1. Sleduju jako Tereza Vršková, jsem z ČR
    2. Líbily by se mi svíčky inspirované sérií Kostičas, Pán prstenů, Mistborn nebo třeba Písen ledu a ohne. A pokud bych zabrousila i dál (a taky se to týká knih, i když jsou více známé díky filmům) - líbilo by se mi i Star Wars popřípadě něco s komiksy - Suicide squad apod.
    3. terezavrskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. 1) čtenářka jsem :)
    2) Tak mně by se velmi líbil již zmiňovaný Kostičas a pak taky něco vánočního - třeba Sněží, sněží. A jo, ještě jedno vím, Temnější tvář magie, protože tam se o různých vůních dost mluví.
    3) stupkova.katka@email.cz

    OdpovědětVymazat
  9. 1. Samozřejmě
    2. Nedej se, páni to by byla velmi hravá vůně, jelikož kniha obsahuje snad všechny žánry a je neskutečně vtipná.Dále třeba Stránky světa přímo knihomolská vůně.Dotřetice Ztracený svět v podzemí, je to celkem neznámá kniha, ale já jí zbožnuju a vůní bych řekla, že by to byla růže s hlínou.
    3. karolina.knavova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. 1. Ano (už i odebírám :-))
    2. Máj a nebo teď tématicky Sněží, sněží :-)
    3.m.matousova489@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. 1. Kristýna Kaderová
    2. Zajímalo by mě, jak by voněly Všechny malé zázraky :)
    3. kakristyna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. 1. Kateřina Horylová
    2. Nevím, jestli už není, ale Harry Potter nebo Letopisy Narnie nebo Hry o trůny :)
    3. katka.horylova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. 1. Jsem, mám :)
    2. Jako milovník Tolkiena bych brala třeba Pána Prstenů nebo Hobita, ale teď ujíždím na Dvoru trnů a růží, a vůně Nočního dvora by určitě také stála za to :)
    3. barunka.alex@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. 1. Ano
    2. Sirotcinec slecny Peregrinove
    3. vlckovat@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Odebíram přes feedly. (rss čtečka)

    U mne určitě LOTR ;)

    Joriell@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. 1. Ano
    2. Zlodějka knih
    3. Lneste.Giovans@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. 1. Myslela jsem že sleduji, protože na tvůj blog chodím. No nci teď už ano. :-D
    2. Nástroje smrti
    3.piesse15@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Pravidelný čtenář jsem jako SeaBook :)
    Panebože, nevím co bych dala za svíčku s tématem Nástrojů smrti nebo Vampýrské akademie :D <3 Ono by se toho našlo více, ku příkladu série Měsíční kroniky, apod., ale toto jsou moje dvě největší fantasy sériové TOPky <3
    e-mail: seabook04@gmail.com

    Měj se krásně a děkují za soutěž! :)

    OdpovědětVymazat
  19. (Nemůžu se rozhodnout, jestli je úžasnější ta knížka, nebo ta svíčka. Ale je to mega moc. Oboje. A dohromady zvlášť!)

    1. Jasně, jsem.

    2. Protože moje srdcovky jsou knížky od Phillipa Pullmana (Světla severu, Dokonalý nůž, Jantarový dalekohled) určitě bych chtěla svíčky podle nich. Ale osobně by se mi líbila i knížka inspirovaná Murakamim nebo Malým princem :))

    3. ka.melounova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. 1-jsem čtenář
    2-Miluji sérii Šepotání, což je něco jako Alenka v říši divů, ale o něco zajímavější.
    3. adelkabejrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. na tyhle svicky jsem parkrat narazila na fotkach blogeru, ale vubec nevim, kde se to shani ani jake vsechny moznosti jsou :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no teda, tak to je mazec :-D ale vim, ze jsou takove nejake knizni svicky :-)

      Vymazat
  22. 1) čtu a už i odebírám :-)
    2) jelikož jsem i milovník klasických detektivek, potěšila by mě např. svíčka inspirovaná Sherlockem Holmesem :-)
    3) bara.krejci@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Skvělá soutěž!

    1) Odebírám :)
    2) Pýcha a předsudek nebo Odkaz dračích jezdců (nebo Hraničářův učeň!)
    3) elenyaindil@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. 1) jsem čtenář
    2) Tygrovo prokletí - voněla by jako Ren (santalové dřevo a jasmín)
    3) kristynanedomlelova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. 1. Splněno ;)
    2. Miluju sérii Temná věž od Kinga, takže cokoliv by bylo s tímto motivem by mi udělalo radost, třeba taková svíčka s Rolandem a citáty...
    3. kivsa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. 1. Jsem :)
    2. Eragona, určitě Eragona. Víš jak málo existuje věcí s touto sérií? Úplně mě to ničí!
    3. kreyks@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. 1) odebírám
    2) Láska s chutí makronky - to by byla slaďárna :D
    3) miuka12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. 1) Už jen nenakukuji, už rovnou odebírám. :)
    2) Jako první mě napadl "Svět podle Garpa", ale upřímně si vůbec nedokážu představit jinou vůni, než vůni dezinfekce. :D A to by nebylo dobré... Ale co třeba Tracyho tygr, tu bych brala všemi deseti. :) Nepohrdla bych ani těmito: Harry Potter, Zlodějka knih, Jiskra v popelu, Rosiin sladký krámek snů, Dánská dívka,... a raději končím, nebo to bude ještě delší než dlouhé. :D
    3) daffodilaslavickova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. HA, tak já jsem čtenář a přitom jsem tady diskriminovaná adresou v ČR :-D (myslím to z legrace samozřejmě, ono to někdy není psaně tak srozumitelný) Hele tvoje svíčky jsou super! A fotky jsou čím dál lepší!

    OdpovědětVymazat
  30. 1. Čtenář (a teď už i odběratel :)) jsem.
    2. Jméno větru. K ukrácení nekonečného čekání na závěrečný díl.
    3. zatrepalkovav@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. sleduji
    mám ráda draky, tak nějakou skvělou dračí svíčku, třeba dle knihy Eragon
    love.e(@)email.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Krásna súťaž :)! Vždy som obdivovala takéto sviečky a tak, keď som objavila tvoj blog... neskutočne som sa potešila :).
    1.blog sledujem
    2.páčila by sa mi sviečka s vôňou Jamieho Frasera z Outlanderu, alebo sviečka ktorá by voňala ako Rokfort cez Vianoce, alebo sviečka s vôňou Jany Eyrovej (presnejšie vôňa toho starého sídla a chladného slatinového prostredia). No najlepšie by bolo mať vôňu všetkých príbehov :D...
    3. kristydrazovska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. Jsem :)
    Fantastická zvířata miluju, jak knihu tak film, tudíž tahle svíčka mi připadá perfektní :) Jakožto ale obrovská fanynka Harryho Pottera celkově bych velice ocenila i další svíčky tohoto motivu, třeba ke každému dílu jednu, to by bylo super :) Jen si to představ, svíčka alá máslový ležák :)
    thecursedbook@gmail.com

    děkuji za skvělou soutěž :)

    OdpovědětVymazat
  34. 1) jsem čtenář, ano mám :)
    2) zajímala by mě svíčka na sérii Selekce - byla to taková vznešená vůně, která by se hodila každě čtenářce začtené do tohoto příběhu. Nebo také na Alenku v říši divů (popř. její moderní verzi Šepotání) to by bylo rozhodně něco! :)
    3) BookGirl1@senam.cz

    Děkuji za soutěž :-)

    OdpovědětVymazat
  35. 1) Jsem :)
    2) Já bych ocenila svíčku Pride and Prejudice, pak určitě svíčky z Harry Pottera - nejvíc asi Freda a George - jak by asi mohl vonět ten jejich obchod Weasleys' Wizard Wheezes. A taky by mě strašně zajímalo, jak asi voní Morfeus z Šepotání, pro tu svíčku bych udělala cokoliv.
    3) spisivca@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. 1,Ano, šéfe! ;)
    2, Jediné co mě fakt napadlo jsou dvě knihy. Malý princ a knihy se Sherlockem Holmesem.
    3,m.reclikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  37. 1) Jsem tam jako Radek :-----))
    2) Kečupová mračna! Po kečupu! :D just kiddin', nenapadá mě vyloženě název knížky, ale fajn by třeba bylo vydat 4 tématické, podle ročního období, zaměřené na určitou knihu, která je pro to typická. :)
    3) thehungergames@seznam.cz

    SUPER FOTKY!

    OdpovědětVymazat
  38. 1) čtu pravidelně, jen přes jiný kanál (ale už jsem dala i odebírat, až je to oficiální :))
    2) Hra o trůny - s vůní kořeněného vína :)
    3) tyrkysova.knihovnicka@gmail.com

    Díky a hezký advent!

    OdpovědětVymazat

Počet zobrazení stránky