Zloba - Chris Carter

15:50

Smutek v duši 



Trailer:


 Nejlepší trailer je od samotného autora ;) 



Jak to vidím já:


Knihu vydalo nakladatelství BB art a má 352 stránek.
Pláču, roním krokodýlí slzy. Včera, ve dvě v noci, jsem dočetla poslední knížku z téhle série. A ano, cítím se jak když mě opouští nejlepší přítel. Jo "Zlobim se" . Od první knihy Carter překvapoval, nejdříve to byla surovost, která se stupňuje s každou knihou. Po pár knihách si zvyknete na proudy krve, torza těl, někdy až bizardní způsob vraždy. A pak přijde autor s jeho další knihou. Myslela jsem, že mě nemůže ničím překvapit. A ono jo. Zloba je úplně jiná než předchozí knihy. Tak moc jiná, že po přečtení pár stránek jsem se vracela na obálku, jestli čtu vůbec Cartera. Zloba je zasazena do jiného prostředí než jsme zvyklí z předchozích knih. Je víc psychologická, navíc detektiv dostane rovnoceného soupeře. Soupeře, kterého zná ze své minulosti a díky němu, se nám čtenářům, odkrývá tajemství a noční můry detektiva Huntera. Celá kniha je jedna velká horská dráha. Když už si myslíte že víte tak přijde twist, který vás nechá jen sedět a nevěřícně zírat. Ano, ano tleskám, takhle má vypadat thriller. 





Duck's chart:

Dávám 5 z 5. A proč??? Protože prostě Carter.



You Might Also Like

0 komentářů

Počet zobrazení stránky