Volání kukačky - Robert Galbraith

18:26

A kukačka zakukala ku ku 


Trailer:






Jak to vidím já:


Knihu vydalo nakladatelství Albatros Media - Plus a má 480 stran.
Dlouho jsem téhle knize odolávala. Ano, slyšela jsem, že je skvělá, dokonalá a já nevím co ještě. Problém je, že jsem Potterholic a nechtěla jsem si rozbít svoje mínění o J. K. Rowling, která tuto knihu napsala pod pseudonymem R. Galbraith. Protože prostě Harry Potter. Stejně postižení mě zajisté chápou. Ale kniha mě dohnala, odhodila jsem své předsudky a pustila se do ní. Autorce musím nechat, že psát umí. Kniha se čte dobře, nikde žádná hluchá místa, prostě paráda. Jenže tahle paráda, aby pro mně byla dokonalá by nesměla trvat tak dlouho. Jako vážně jedna mrtvola na skoro 500 stránek??? Dobře, dvě mrtvoly pokud počítám mrtvou bezdomovkyni. To není něco co by mě uspokojilo. Zápletka je jednoduchá, top modelka vypadne z balkonu a zabije se. Její bratr osloví detektiva Cormorana Strika aby se na to mrknul. Byla to nehoda nebo ukladná vražda?? Cormoran Strike je typický knižní detektiv. Smutná minulost a nejistá budoucnost. Pak jen následuje 400 stran výslechu, hledání stop proložený hormony, které se vznáší v kanceláři mezi detektivem a jeho sekretářkou. Během čtení mě bolela noha asi vsugerace Strikova zranění z války. Kdo je vrah na to si musíte přijít sami. Mohla jsem to očekávat, je to detektivka ne thriller takže detektivní nadšenci klidně se do ní dejte. Mně chybělo napětí, strach a nečekané zvraty. Ale sebekriticky uznávám to není knihou ale mnou. 






Duck chart:


Dávám 3 z 5. Kniha co nadchne detektivní nadšence, ale nic z čeho bych byla nadšená já.




You Might Also Like

0 komentářů

Počet zobrazení stránky