#2 Quacker on trip

13:19

ZÁPISKY QUACKERA CESTOVATELE ANEB PUTOVNÍ KNIHA


Po delší době Vás opět zdravím. Mezitím jsem se přesunul z bodu A do bodu B, tedy v mém případě nacpali mě do krabice a poslali poštou. Uznali, že jsem VIP, a tak mě nedali do obyčejné obálky, anebo krabičky. Páni, já dostal krabici velikosti vily uprchlého miliardáře. Musím říct, že to bylo skvělý!!! Žádné mačkání, létal jsem zprava doleva, nahoru a dolů, žádné pocuchané peří. Jediný mínus bylo, že spolu se mnou létaly i dárky, co ke mě přibalili. Občas jsem dostal záložkou zprava nebo sušenkou přes hlavu, ale dalo se to zvládnout. Blbý celkem bylo, že krabice byla odolná asi jako je Evropa vůči uprchlíkům. Došla ve značně pošramoceném stavu. Ale já jsem HERO, já jsem přežil. Dokumentaci přikládám.





Tak jsem prý v hlavním městě Praze. Nová majitelka vypadá fajn, ale začínám si myslet, že sebou táhnu nějaký ten virus. Kam vlezu, to padne. :D Minule jsem se skoro ocitnul na pohotovosti, tentokrát paničku skolila viroza. Nevím jaká, ale přísahám, že jsem cítil jak bacily ulpívají na mém peří. Chuděra se z toho pak musela dovolenkovat. Bod pro mně. Podíval jsem se s ní do Jičína, Kutné hory a Prachovských skal. Proč se to jmenuje Prachovské skály??? Víc prachu jak v Praze tam nebylo. Nějak mi to ten můj quackerský mozek nebere. Lidi jsou divný. Jo a mají divný úchylky. Třeba tahle panička ráda háčkuje. Všude jsou samé barevné provázky a panička u nich sedí a namotavá je na nějakou tyčku. Prý se tomu říká koníček. Marně jsem na tom hledal kopyta, tak nevím jestli si ze mě nedělala srandu. Já bych se na těch provázcích spíš oběsil, ale když jí to baví. Každý máme něco.


Pomalu balím saky paky a chystám se na cestu. 

Zase se Vám ozvu z další zastávky. Opatrujte se a necuchejte quackerům peří. 

Váš milovaný 


  




You Might Also Like

0 komentářů

Počet zobrazení stránky