Ready player one - Ernest Cline

16:42

Hra začíná



Trailer:




Jak to vidím já:


Knihu vydalo nakladatelství Jota a má 512 stránek.
Po přečtení Erebosu jsem hledala něco podobného a Player byl prostě jasná volba. Děj se odehrává v roce 2044, Země je pomalu zničená, ekonomika v mínusu a obyvatelé unikají z reality do virtuální říše OASIS. Narozdíl od života na Zemi, tady můžete být čím anebo kým chcete. Po smrti zakladatele OASIS se rozpoutá honba za jeho majetkem, který získá ten, kdo dohraje hru do konce jako první. A zde začíná obvyklé klišé, jak chudák ke království přišel a princeznu dostal jako bonus . Kniha je skvěle napsaná a příběh vás vtáhne do děje, nicméně se zde střídají nudné popisy s dechberoucí akcí. Zasazená do budoucnosti s nostalgickou příchutí osmdesátých let. Díky ní jsem se vrátila do dětství, kdy jsme na pouti hráli automaty, s v knize zmiňovanýma hrama, ve vzduchu byla citit cukrová vata a všude okolo vyvolávání kolotočářů no a ty hity let 80 :D. Kniha psaná s láskou ke klasickým hrám, hudbě a celkově kultuře 80 let. Ale i tady najdete něco nad čím  se stojí zamyslet... " ... tehdy mi došlo, že realita, i když může být děsivá a bolestná, je také jediným místem, kde najdeš skutečné štěstí, protože realita je reálná" 
PS  - nedočkavě čekám další knihu od autora a jsem zvědavá jaký bude film 
PS2 -  potřebuju tuto knihu v papíru, ebook prostě není dost 




Duck chart:

Na 5 to není, ale na 4 s hvězdičkou určitě.




You Might Also Like

0 komentářů

Počet zobrazení stránky