Quacker on trip

14:03

Aneb zápisky Quackera cestovatele


Ano asi se hodně nudím a vymýšlím blbosti. Nebo spíš Quacker se doma nudí, a tak jsem se rozhodla vyslat hocha do světa na zkušenou. Co je vlastně "Quacker on trip"???Jednoduše řečeno, je to putovní knížka. Domluvila jsem se se skupinkou knihomolek a kupodivu malý výlet se změnil v obstojnou tour. Přihlasilo se 30 knihomolek (ano 30!!! Myslím že drahého Quackera uvidím zpátky tak za 2 roky) a sestavila jsem seznam. Princip je zcela jednoduchý, knížka bude putovat podle seznamu a pak se snad vrátí domů. Ale to bych nebyla já abych nevymýšlela milion pět hovadinek k tomu. Spolu s knížkou poputuje i deník, kde každá návštěva bude zaznamenaná a doufám že se dozvíme i pár pikantností z Quackerského putování. 






Další věc je malý dárek. No jasně kdo nemiluje dárky??? Předtím než Quacker poputuje do dalšího domova, každá z učastnic přiloží malý dárek pro toho kdo je v seznamu po ní. Dárek má být nějaká maličkost týkající se knih. Ať už to je zíložka, magnet, samolepky, tužka to je  jedno. Každá maličkost přece potěší. A aby toho nebylo málo tak Quacker dostal svojí vlastní mapu kde ho budeme sledovat. Dohled musí být to je jasný. 




Tak teď snad už jen šťastnou cestu a budeme se těšit na první zápisky a dobrodružství. 

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Už se těším, jen škoda, že jsem tak hluboko v seznamu a taky že nejsme trochu rozfrcanější aspoň po Evropě, když už ne po celým světě - takhle se bude pan Kachna placatit asi jen po Čechách ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak v CZ je taky dobře :D. Koukala jsem, že u dalších knížek jsi taky, tak tě zas ted hodim někam dopředu ;)

      Vymazat

Počet zobrazení stránky