"Q's hluboké myšlenky"

21:54



"Q's hluboké myšlenky"


Nedávno jsem četla zajímavý članek o tom, jaké je to žít s knihomolem.  V podstatě jsme dopadli jako novodobí tyrani a chudáci ti, co s námi musí žít.  Můj názor je, "Jo co sis vybral to máš a pokud se ti to nelíbí můžeš jít, anebo tě ubiju nejtlustší knihou ze své knihovny, jestli se o tom zmíníš ještě jednou". Ale jak jsem tak o tom přemýšlela, tak jsem našla pár věcí, co jako knihomol na knihomolovi nesnáším. 


  •  Pokud ti doporučím knihu, tak vůbec nezkoušej mi říct, že se ti nelíbila. Tady riskuješ 10 hodinovou hádku proč ta kniha je dokonalá a užasná a skvělá. Věř mi, tohle nemůžeš vyhrát.

  • Pokud čteš sérii, tak jednoduše nemůžeš začít knihou, kterou seženeš jako první.  Tady jsou vedlejší dějové linky co se linou celou sérií. Pokud vidím jak někdo míchá knihy ze série rve mi to  srdce.

  • Knihovna každého z nás je náš malý poklad. Oprašujeme ji a hýčkáme. Ale co nesnáším je pokud knihy nejsou podle velikosti. Kazí to moje estetický cítění a pokud vidím takovou knihovnu u někoho doma, začnu ji aktivně přerovnávat. Ano moji přátelé mě zvou na kafe pouze tehdy, když jsou si svoji knihovnou jisti anebo naopak potřebují ji uklidit. 

  • Nad knihou se nejí!!! Umírám pokud si pujčím knihu z knihovny a podle stránek vidím co měl Pepa k večeři.




  • Pokud ti pujčím knihu, prosím o vrácení. Nechci ji najít při mé příští návštěvě, jak s ní podpíráš stůl.

  • Pokud mi doporučíš knihu prosím nespoileruj. Není nic otravnějšího vědět jak kniha skončí předtím než jsem ji vůbec začala číst. Googlit umím sama.

  • Pokud se film nedrží knižní předlohy. Známe to asi všichni, naše oblíbená kniha byla zfilmovaná ale při sledovaní skoro brečíme vzteky. "Ne takhle to v knize nebylo, toto je totalně vytržený z kontextu, neeee i ten konec je useklej. Zničili moji oblíbenou knihu, blbci!!!"

  • Pokud naše oblíbená kniha má špatné hodnocení. "Sakra kdo tyhle hodnocení piše, vůbec nepochopili pointu, břídilové".

  • Romány pro ženy, červená knihovna není literatura. Promiňte dámy :-D 

  • Nikdy ale opravdu nikdy nekritizuj Harryho!!!!

A jak to máte vy ???






You Might Also Like

0 komentářů

Počet zobrazení stránky