Zklamání v Zemi divů

19:44

Jennifer Hillier - Wonderland Země divů







Trailer  




Jak to vidím já 


Knížku vydalo nakladatelství Baronet a má 384 stránek.  Ten obal byl příčinou, proč jsem si knihu koupila.  Ano, jak už víte, já si kupuji knihy podle obalu . "Rozumněj, pokud bude knížka stát za prd, tak je aspoň ozdobou knihovny".  Jednoznačně tady ten obal je úžasnej dokonalej skvělej. Bohužel, zde moje nadšení s knihou asi končí. "Deavere Deavere, jak jsi mohl říct že je to skvělý??? Zrovna ty co umíš napsat dokonalej thriller". Samotný příběh není tak hrozný. Starý park, vražda, zmizelí chlapci, ok nebudu spoilerovat, to všechno je fajn, nic převratnýho ale dá se. Vyloženě zabavný park je skvělé místo pro navození atmosféry a pohrání si se čtenářem. A jsme u toho. Nic z toho tu prostě není. Spisovatelka nedokázala atmosféru  parku přenést do knihy. Ano je tu park, ano je zde vražda ale vy z toho nic necítíte. Jsou to jen řádky na papíru a vy procházíte stránku za stránkou. Nejste vtaženi do knihy, jak obvykle v dobrém thrilleru bývá. Postavy jsou ploché a vy vidíte jen ty postavy. Není zde ani jedna, do které se vcítíte, je vám sympatická anebo naopak vám leze na nervy. 
Co mě štvalo bylo, že výmysly moderní doby, byly i tady. Malé zapadlé město se šerifem a parkem ze 60 let a teď do toho mrsknutý iPhone, Netflix, Instagram a další sociální sítě.  Ne sakra proč??? Knihu jsem dočetla ale zklamání. No tak snad příští bude lepší. ;)




Duck's chart 


Dávám 3 z 5.  A z toho jedna celá je díky té obálce. 


You Might Also Like

4 komentářů

  1. V tom případě jsou tři kachničky ještě sakra hodně!! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Mě knížka právě odrazuje tou obálkou :) Při představě že na mě večer před usnutím kouká ten klaun z poličky..Br :D Ale obálka není všechno, takže jsem jí šanci chtěla dát :) Jestli je zklamáním, tak nevím..Snad se k ní jednou dostanu :) Měj se krásně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě si přečti ;) to že jsem nebyla nadšená ja nemusí znamenat že se ti nebude líbit, ja už jsem fakt hodně vybíravá u tohodle žánru :D dáky za koment a užívej víkendu xxx

      Vymazat

Počet zobrazení stránky